Menu

28 março 2012

SiNg AlOnG #12: Light On



Sabe aquela música que gruda na cabeça da gente e que é tão, mas tão legal que você nem se chateia por cantarolar ela até em pensamento???
Pois é, desde que eu assisti a apresentação do Renato Vianna cantando Light On (veja aqui), eu fixei doentemente essa música no fundinho dos meus miolos e não paro mais de ouví-la. Além de ter uma excelente melodia, a voz rouca do cantor original, David Cook, é tremenda e vibrante que faz você tremer na base. Já viciei tanto na bandidinha da música que já ouvi em todas as versões possíveis, até em instrumental com piano!
E hoje, como eu não suportava mais ouvi-la sozinha, trouxe pra compartilhar com vocês, meus queridosss.
Espero que curtam ela tanto quanto eu!




Light On
David Cook

Never really said too much
Afraid it wouldn't be enough
Just try to keep my spirits up
When there's no point in grieving
Doesn't matter anyway
Words could never make me stay
♪♫Words will never take my place
When you know I'm leaving♪♫

♪♫Try to leave a light on when I'm gone
Something I rely on to get home♪♫
One I can feel at night
A naked light, a fire to keep me warm
Try to leave a light on when I'm gone
♪♫Even in the daylight, shine on♪♫
And when it's late at night you can look inside
You won't feel so alone


You know we've been down that road
What seems a thousand times before
♪♫My back to a closing door and my eyes to the seasons♪♫
That roll out underneath my heels
And you don't know how bad it feels
To leave the only one that I have ever believed in


Try to leave a light on when I'm gone
Something I rely on to get home
♪♫One I can feel at night
A naked light, a fire to keep me warm♪♫
Try to leave a light on when I'm gone
Even in the daylight, shine on
And when it's late at night you can look inside
You won't feel so alone

Sometimes it feels like we've run out of luck
♪♫When the signal keeps on breaking up
When the wires cross in my brain
You'll start my heart again♪♫
When I come along


Try to leave a light on when I'm gone
Something I rely on to get home
One I can feel at night
A naked light, a fire to keep me warm
Try to leave a light on when I'm gone
Even in the daylight, shine on
♪♫And when it's late at night you can look inside
You won't feel so alone♪♫





2 comentários:

  1. Ainda não tinha ouvido essa música antes, mas achei bem bonitinha e bem daquelas músicas que grudam =]
    Adorei teu blog. Estou te seguindo!

    Beijos.
    #Resenha falada.

    ResponderExcluir
  2. @Carol

    Oba, Carol que coisa boa. Muito obrigada pela tua visita, seja sempre bem-vinda e volte sempre! Eu meio que atualizo o Baguncinhas uma vez a cada década, rs, mas o nome do blog já diz tudo, né? É uma bagunça só, mas a gente se entende.
    Espero ver vc outras vezes por aqui.
    Bjoks! =D

    ResponderExcluir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...