Menu

24 abril 2012

SiNg AlOnG #14: Summer Rain



E 'tava lá eu no IuiuTubiu procurando a musequenha do Whitesnake (porque eu sou véia e gosto de rock clássico, tá??), quando me aparece essa bonitinha aqui na minha frente. Curti que só a peste. É de um tal de Rob Jones - nunca vi mais azul, rs. Fiquei meio assustada quando vi os comentários de onde a música havia surgido, hehehehe (vão lá olhar!), mas é tão bonitinha que não resisti a colocar aqui.

Espero que gostem, é bem ao estilo Jack Johnson, Jason Mraz e tudo mais...





Summer Rain
Rob Jones


♪♫Summer rain, begins to fall as I watch you sleep♪♫
It’s the way that you breathe that’s driving me
I don’t know how we got here
I never thought that I would ever feel this way again.

How do I fall so hard every time you look into my eyes?
I don’t know if I can control all these feelings built up inside
How do I fall so hard every time you call my name?
I want you to choose every part of me


Secret shared underneath the cover
♪♫Promise to be forever lovers♪♫
I don’t know how we got here, but I don’t mind
I never thought that I would ever feel this way again

How do I fall so hard every time you look into my eyes?
♪♫I don’t know if I can control all these feelings built up inside♪♫
How do I fall so hard every time you call my name?
I want you to choose every part of me


♪♫Some people spend a lifetime to find someone to call their own♪♫
In searching I find you here with me
I’ll never let you go


♪♫How do I fall so hard every time you look into my eyes?♪♫
I don’t know if I can control all these feelings built up inside
How do I fall so hard every time you call my name?
I want you to choose every part of me



Nenhum comentário:

Postar um comentário

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...