Menu

02 fevereiro 2014

SiNg AlOnG #37: Shiver

Pra começar bem 2014, o primeiro Sing Along do ano tinha quer ser todo legal, todo bacana, todo bonito. Por isso, catei uma música que ouvia muito há uns anos atrás, mas que por alguma razão idiota saiu da minha playlist sem eu nem perceber. Esses dias, no entanto, redescobri a simpática e agora já tô ouvindo de novo e de novo.

E olha que nem sou muito fã da Natalie Imbruglia, mas ela tem uma voz bem maneira e Shiver é definitivamente minha música predileta dela. Doce, suave, animada, uma balada legal e pop, bem no naipe de músicas estonteantes dos anos 2000.




Shiver
Natalie Imbruglia

I walk a mile with a smile
And I don't know
♪♫ I don't care where I am ♪♫
But I know it's alright

Jump the tracks
Can't get back
I don't know anyone around here
But I'm safe this time


'Cause when you
Tell me, tell me, tell me
Stupid things, like you do
Yes, I
♪♫ Have to, have to, have to
Change the rules ♪♫
I can't lose

'Cause I shiver
I just break up
When I'm near you
It all gets out of hand
♪♫ Yes I shiver
I get bent up ♪♫
There's no way that
I know you'll understand


We talk and talk
Round it all
Who'd have thought
We'd end up here
But I'm feeling fine
In a rush
Never trust
You'll be there
If I'd only stop and take my time


'Cause with you
♪♫ I'm running, running, running
Somewhere I can't get to ♪♫
Yes, I have to have to have to
Change the rules
I'm with you


What if you get off at the next stop
Would you just wave as I'm drifting off
And if I never saw you again
Could I
Keep all
Of this
Inside?

Nenhum comentário:

Postar um comentário

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...