Menu

28 maio 2015

SiNg AlOnG #40: Wicked Game

O Sing Along de hoje, depois de uma eternidade sem ele rsrsrs, é de uma banda bem rock-pop-rock que gosta de vez ou outra fazer versões maneiras de músicas já conhecidas pelo grande público. A minha musiquinha chiclete da semana é Wicked Game, imortalizada na voz lenta e sexy do Chris Isaaks e revigorada na voz potente e arrepiante do Daughtry.




Wicked Game
Daughtry


The world was on fire and no one could save me but you
It's strange what desire make foolish people do
I never dreamed that I'd meet somebody like you
♪♫ And I never dreamed that I'd lose somebody like you ♪♫

No, I don't wanna fall in love
(This love is only gonna break your heart)
No, I don't wanna fall in love
(This love is only gonna break your heart)
With you
(This love is only gonna break your heart)



What a wicked game to play, to make me feel this way
♪♫ What a wicked thing to do, to let me dream of you ♪♫ 
What a wicked thing to say, you never felt this way
What a wicked thing to do, to make me dream of you and



I don't wanna fall in love
(This world is only gonna break your heart)
♪♫ No, I don't wanna fall in love ♪♫
(This world is only gonna break your heart)
With you


♪♫ The world was on fire and no one could save me but you ♪♫
It's strange what desire make foolish people do
I never dreamed that I'd love somebody like you
And I never dreamed that I'd lose somebody like you


No, I don't wanna fall in love
(This love is only gonna break your heart)
No, I don't wanna fall in love
(This love is only gonna break your heart)
With you
(This love is only gonna break your heart)
No, I
(This love is only gonna break your heart)
(This love is only gonna break your heart)

Nobody loves no one

Nenhum comentário:

Postar um comentário

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...